poniedziałek, 18 marca 2013

Kajam się w popiele.

 Witam Was, moje drogie czytelniczki.
 No więc tak... Zostawiłam Was na strasznie długo, nie odzywałam się przez... ile? pół roku? i bardzo za to przepraszam. Jestem okropna i wstrętna - tak wiem. Teraz wypadałoby się wytłumaczyć. Szczerze mówiąc, to opowiadanie przestało mi się podobać. Teraz widzę, że mogłam wiele rzeczy pisać inaczej i jakoś lepiej. A po pewnej ocenie mojego bloga Hermiona zaczęła mi się wydawać bez charakteru i w sumie dużo rzeczy mogłam zmienić. No ale nieważne. Nie mam pojęcia, czy jeszcze będę tu coś pisać, chyba że czasem jakieś małe opowiadanko nie związane z głównym, jakbyście miały ochotę, w co raczej wątpię ;). Niby zaczęłam nowy rozdział, ale brakuje mi weny powoli. Tak więc jeszcze raz Was bardzo przepraszam. Pozdrawiam serdecznie, ethelien.

16 komentarzy:

  1. Proszę, pisz dalej tą historię! Naprawdę świetnie ci szło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeej ty żyjesz ! <3 cieszę sie że nic ci nie jest. Jezuniu przecież twoje opowiadanie bylo jednym z najlepszych jakie czytałam, nie rozumiem jak mogłaś stwierdzić że Hermiona niema charakteru ? Proszę uwierz w siebie i tą opowieść gdy tylko wróci ci wenaspróbuj kontynuować tę historię, lub zacznij ja pisać od nowa , zmien co chciałabyś zmienić ale pisz prosze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ethelien, wracaj do nas! Człowiek uczy się przez popełnianie błędów, a uwierz, popełnia je każdy! Przecież sama o sobie napisałaś: "Zaczęłam pisać opowiadania na blogu, bo miałam już dosyć chowania zeszytów po kątach." I właśnie o to chodzi! Nikt nie jest od samego początku dobry w jakiejś dziedzinie. Potrzeba ćwiczeń. A jak inaczej to zrobisz, musisz pisać, dla nas, dla swoich czytelników. Być może czasem podpowiemy, co jest nie tak, ale to wszystko przecież dla Twojego dobra! Pisz i nie martw się. Jak mawia moja koleżanka: everything gonna be ok. ;) W obcym języku brzmi jakoś mniej banalnie.

    Pozdrawiam i czekam na emocjonujący nowy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o Boże!
    Ty żyjesz xd
    juz myślałam że porwali Cie jacys kosmici, a tu jesteś ♥
    no cóż.. szkoda że straciłaś wenę do tego opowiadania :c
    ale na siłe nie ma co pisać ..
    ale zawsze możesz pisać jakies miniaturki dramione ;p
    i ja będę czytać :3

    trzymaj się cieplutko i nie uciekaj na tak długo od nas :D


    trzymaj się cieplutko i nie uciekaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślałam, że wstawiłaś nową notkę, a tu taki zonk. Czy ty wiesz ile jak bym rzeczy pozmieniała w swoim opowiadaniu? Człowiek z biegiem czasu zaczyna dostrzegać niedoskonałości, ale to nie jest powód żeby od razu przekreślać całe opowiadanie. Proszę znajdź wenę i nie marnuj talentu :) Co do ocen, to nie musisz się sugerować, bo twoja Hermiona mi się bardzo podobała jako postać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze pisz tak lubie ten blog!!!!!!!!!!!!!
    Hermiona jest super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nie przekreslaj tego bloga!!!!!!!!!!!!
    Tak ten blog lubie!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie nie nie nie nie nie nie! Wszystko tylko nie pozostawiaj tego bloga! :( Jest naprawdę jednym z moich ulubionych :( Wszystko mi się podobało, Hermiona, Draco... Nie zostawiaj nas, pisz, proszę :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to historia była spoko ale co do Hermiony to zgadzam się z tb. Wydawałą mi się zupełnie inną osobą, nie podobną do siebie...
    No ale jeśli tak mówisz że mogłaś wiele rzeczy zmienić, to czemu nie poprawić tych rozdziałów które już napisałaś? Zacznij od nowa, z tą samą ale poprawioną historią i może jednak coś z tego wyjdzie!!! ^^
    Tak czy siak, życzę ci kochana weny, bo ona jest bardzo ważna, no i chęci do pisania!!
    buziaczki, sarah ;3

    <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieee... pisz dalej! Proszę :) i życzę chęci i weny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny blog! Pisz! Sprubuj chociaz napisac jeden rozdzial.
    Miej litosc! Nie zostawiaj nas, prosze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no BŁAGAM - NIE ŻARTUJ !

    Od listopada co kilka dni wchodzę tu i czekam na nowy rozdział!
    To jest jedno z 3 opowiadań, które wręcz uwielbiam.

    Proszę, wracaj i kończ!

    Pozdrawiam :)
    Evanesca

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieeee. Proszę! Nie zostawiaj nas! Muszę się dowiedzieć kto wygrał, prooooooooooooooszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że się nie pomyliłam gdy robiłam porządek w rubryce Informowani i Ty również chciałaś być powiadamiana o nowych rozdziałach u mnie na blogu.
    Jeśli tak, serdecznie zapraszam na http://dramione-story.blogspot.com/ Jeśli jednak się pomyliłam, gorąco przepraszam.
    Pozdrawiam Icamna.
    PS: Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O nieee!!! Masz świetny blog,wenę twórczą na wybitność piszesz wspaniale!!! (Wierz mi dużo się takich blogów naczytałam i są same romansidła)! Pisz dalej.♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Prosiłaś mnie o informowanie o nowych rozdziałach, dlatego też serdecznie zapraszam na http://dramione-story.blogspot.com/ gdzie pojawił się nowy rozdział [37.Dziewczyna Malfoy'a] Oprócz tego strona doczekała się nowego szablonu, oraz zostały ponownie opublikowane oraz poprawione (pod względem treści i błędów) wszystkie poprzednie rozdziały.
    Serdecznie zapraszam oraz pozdrawiam.
    Icamna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Awards:)
    Szczegóły tutaj: http://draco-malfoy-and-riddle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń